Wie: Jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar
Kampgeld: €82,50 per week

Thuis in de rimboe

Welpen Shanti horde

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar en voel je je thuis in de rimboe? Ken je de verhalen uit het Jungleboek en lijkt het je spannend om net zo’n avonturen te beleven als Mowgli, een klein jongetje dat door een wolvengroep wordt gered en grootgebracht. Dan zijn de Welpen echt iets voor jou. Samen met jongens en meisjes van jouw leeftijd iedere zaterdagochtend bossen, rivieren, beken en rotsen verkennen en kennismaken met dieren die in de jungle leven. Spannend!

Welpen Piet van Hoek horde

Wat doen we?

Echt van alles en iedere week weer iets nieuws. We houden van sporten en spannende avonturen. Lijkt het je bijvoorbeeld leuk om onder begeleiding een kampvuurtje te stoken? De ene keer gaan we knutselen, dan weer klimmen en natuurlijk kunnen we ook op vuur koken en raadsels oplossen. En om kennis te maken met Baloe, Kaa, Thuu, Tabaqui, Rikki Tikki Tavi en Sahi? Dat gaan we doen. Oh, en als stoere welp zijn we natuurlijk wel bijna altijd buiten te vinden.

Voor je ouders…

Bij de Welpen wordt de eigen inbreng van kinderen gestimuleerd. Er is veel aandacht voor onderling samenwerken, het stimuleren van de fantasie en het zoeken naar verschillende oplossingen.