Twee mooie accommodaties te huur

Scouting Deurne heeft de beschikking over twee accommodaties: scoutcentrum De Muggenhof en kampeerterrein Het Uilenbos. Deze accommodaties zijn ook te huur. Beide vormen een ideale thuisbasis voor gevarieerde groepsactiviteiten. Reserveer direct of neem voor meer informatie contact op met .

Scouting Deurne verhuurt deze accommodaties niet voor feestjes en partijen.

De MuggenhofDe Muggenhof

De Muggenhof is ons eigen scoutcentrum. Het is een nostalgische boerderij met moderne mogelijkheden. De boerderij ligt aan de rand van de kom van Deurne, circa vijf minuten lopen verwijderd van het centrum en van een groot park. Te voet ben je in circa vijftien minuten in mooie uitgestrekte bossen, zoals het Zandbos of de Walsbergse bossen. Overnachtingen mogelijk tot maximaal 50 personen.

Tarieven

• Tot 40 personen: € 200,00 per overnachting
  • Vanaf 40 personen: € 5,00 per persoon per overnachting
  • Informeer naar de mogelijkheden en tarieven voor huur van een dagdeel via
  • Bekijk wanneer de Muggenhof nog beschikbaar is

Het UilenbosHet Uilenbos

Het Uilenbos is een kampeerterrein aan de rand van Deurne-Walsberg. Het is ongeveer twintig minuten lopen verwijderd van het centrum van Deurne. Het Uilenbos ligt in het bos en dat maakt het terrein zeer geschikt voor bosspelen en tochten. Het kampeerterrein is ongeveer één hectare groot. Wat u hier vindt?

• Veel ruimte om tenten op te zetten.
  • Een gezellige, gerenoveerde kampvuurkuil met een podium en zitplaatsen voor meer dan 100 personen.
  • Een klein blokhutje van 16 m2 met twee toiletten, elektriciteit en koud stromend water.
  • Het terrein is geschikt voor overnachtingen tot maximaal 60 personen.

Het Uilenbos wordt het hele jaar door verhuurd aan groepen die affiniteit hebben met Scouting Deurne.

Tarieven

• Tot 25 personen: € 75,00 per overnachting
  • Vanaf 25 personen: € 3,00 per persoon per overnachting
  • Daghuur tot 18.00 uur (zonder overnachting) € 50,00 tot 25 personen  (bij meer dan 25 personen €2,00 extra per persoon)