Wie: Jongens en meisjes van 5 tot 7
Uniform: Brique blouse
Contributie: €92,00 per jaar
Kampgeld: €47,50 voor een halve week

Speel jij ook graag buiten?

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar en speel je graag buiten? Wil je graag spannende avonturen beleven met kinderen die even oud zijn als jij? ‘Hotsjietonia’ is een verzonnen verhaal dat zich in de echte wereld afspeelt. Het verhaal wordt gebruikt om van alles mee te maken. Zeker weten dat jij het goed kunt vinden met hoofdpersoon Stuiter, vrolijke Keet kleur, creatieve Fleur kleur, dromerige Noa, verstrooide Professor Plof en nog veel meer leuke figuren.

BeversWat doen we?

Elke week trekken Bevers er samen met een themafiguur op uit. Denk aan een leuke speurtocht door het bos, knutselen, verkleden, spelen in de kussenhoek, een kampvuurtje maken en soms zelfs een nachtje slapen in scoutcentrum de Muggenhof. Ons motto? ‘Wat bevers doen, doen we samen!’

Voor je ouders…

Bevers van Scouting Deurne is een veilige en leerzame plek voor kinderen. Creativiteit en samen spelen worden volop gestimuleerd. De groep staat onder toezicht van een betrokken begeleiding.