Jubileumjaar

In seizoen 2024-2025 viert Scouting Deurne haar 90-jarig bestaan. Gedurende dit jubileumseizoen blikken we terug op de geschiedenis van Scouting Deurne en kijken we vooruit naar onze toekomst. Het jubileumjaar wordt afgesloten met een gezamenlijk zomerkamp.

Benieuwd wat er allemaal gebeurd is in die 90 jaar? In 1934 namen Kapelaan van Kemenade en Harrie van de Burgt het initiatief om in Deurne een verkennergroep op te richten. In december van dat jaar wordt dan ook de St. Paulus groep officieel erkend door de Nederlandse Padvinders Vereniging (NPV). Lees hier meer over onze geschiedenis.

In 1934 werd in Deurne de St. Paulusgroep opgericht. Op deze foto de eerste “St. Paulusgroep” voor het Parochiehuis Rust Roest na de installatie. Bron: DeurneWiki

Heb je zelf nog mooie verhalen of foto’s over jouw tijd bij Scouting Deurne? Stuur deze dan naar .

Reünie oud-leden, -leiding en vrijwilligers Scouting Deurne

Op zaterdag 21 september 2024 is er vanaf 20.00u een reünie voor alle oud-leden, -leiding en vrijwilligers van Scouting Deurne. De minimumleeftijd is 18 jaar. Voor deze reünie vragen we een kleine bijdrage. Je koopt een toegangsbewijs en daarbij krijg je een speciale Scouting Deurne jubileum-drinkbeker en 1 consumptie. Een toegangsbewijs kost* tot 1 juni €6,00, daarna €7,50.

(*Exclusief €0,79 servicekosten per ticket. Exclusief transactiekosten per bestelling (meest gekozen: iDeal á €0,35)