Reünie 90 jaar Scouting Deurne

Hier kunt u uw gegevens invullen voor de reünie van oud-leden en -leiding van Scouting Deurne op zaterdag 21 september 2024 (20.00u-01.00u).

Na invullen van onderstaande formulier, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin een link naar onze verkooppagina voor een toegangsbewijs.

Een toegangsbewijs kost* tot 1 juni €6,00, daarna €7,50 . Dit toegangsbewijs is geldig voor 1 persoon, daarbij krijgt u een speciale Scouting Deurne 90 jaar-beker en 1 consumptie.

(*Exclusief €0,79 servicekosten per ticket. Exclusief transactiekosten per bestelling (meest gekozen: iDeal á €0,35)

Gegevens:

Uw naam (verplicht):

Uw emailadres (verplicht):

Uw telefoonnummer:

Hoe lang bent u lid geweest? Weet u de jaartallen nog?

Binnen welke speltakken bent u lid geweest?

Weet u nog wie uw leiding was?

Bent u zelf leiding geweest?

Heeft u nog een mooi verhaal of speciale herinnering die u met ons wilt delen?

Ik ga akkoord met het privacybeleid en stem ermee in dat Scouting Deurne mijn gegevens mag gebruiken voor de daarin genoemde doeleinden.