Welpen Shanti haalt insinge Ik !

Zaterdag hebben de meidenwelpen zich voor de tweede keer bezig gehouden met het insigne ik.
Tijdens de eerste opkomst mochten de nog niet geïnstalleerde leden de wet en belofte in hun eigen woorden uitleggen. De geïnstalleerde leden mochten gaan verzinnen hoe ze de nieuwe leden zich welkom voelden in de nieuwe groep. Vervolgens mochten allen leden hun droomberoep beschrijven en de weg erna toe. Een erg gezellige opkomst !
Tijdens de tweede opkomst mochten de welpen aan de leiding vertellen wat ze zo leuk aan scouting vinden. Waar ze het allerliefste op vakantie wilden enz. Vervolgens gingen we per nest een lied schrijven waarom scouting leuk en kei cool is. De resultaten zien jullie in de filmpjes !

Een reactie op “Welpen Shanti haalt insinge Ik !”

1. Erg leuk, jammer dat ik er te Oud voor Ben,,, heeft gereageerd op:

12 januari 2020 om 22:33

Ziet er erg gezellig uit Welpdames,,,