Wie: Meisjes van 7 tot 11 jaar
Uniform: Groene blouse
Contributie: €87,00 per jaar
Kampgeld: €82,50 per week

Op avontuur in de jungle

Ben jij een meisje tussen de 7 en 11 jaar en neem je graag een kijkje in de jungle? Shanti ken je waarschijnlijk van haar avonturen in Jungleboek en laat dat nou net de hoofdpersoon van onze Welpen zijn. Door in haar personage te kruipen, gaan we de meest mooie en spannende avonturen beleven. Hou je van knutselen, maar ben je ook stoer en hou je van buiten spelen? Dan is de Welpen Shanti Horde echt iets voor jou.

Welpen Shanti hordeWat doen we?

Meisjes houden van variatie. De ene keer gaan we knutselen, dan weer klimmen en natuurlijk kunnen we ook op vuur koken en raadsels oplossen. Kom maar op Mowgli, Akela, Baloe, Kaa, Shere Khan en vele andere. We willen jullie heel graag beter leren kennen om samen onze avonturen te beleven.

Voor je ouders…

Bij de Welpen wordt de eigen inbreng van kinderen gestimuleerd. Er is veel aandacht voor onderling samenwerken, het stimuleren van de fantasie en het zoeken naar verschillende oplossingen.