Roverscouts op kamp deel 2

Op dit moment(24 juli) zitten we op de boot van Dover naar Calais. We kunnen terugkijken op een mooie tweede helft van de week. Voor een stukje educatie zijn we naar het Zooologic Museum in Cambridge gegaan. In Londen hebben we de Beefeater gin distillery bezocht en uiteraard een pub vanbinnen gezien. In het zwembad hebben we ons flink kunnen uitleven om daarna ook weer in een pub terecht te komen, waar we meededen met een echte pubquiz (23/60 punten). Gisteren hebben we opgeruimd en zijn we richting Canterbury vertrokken. We hebben daar in de buurt op een kampeerboerderij overnacht en zijn vandaag nog even naar Canterbury gegaan. Nog een paar uurtjes en dan zit ons geweldige kamp in Engeland er weer op.. Cheers!

Zie alle foto’s van de roverscouts