6 Oktober open dag Scouting Deurne

Leuke Activiteiten

Tijdens de jaarlijkse open dag bij Scouting Deurne op 6 Oktober van 13.00 tot 16.00 uur zijn er weer diverse activiteiten voor alle kinderen die een kijkje komen nemen.

Kom gerust een kijkje nemen om te zien wat we allemaal doen. Je bent van harte welkom! Heb jij trouwens al gezien dat onze website er uit ziet als een echt logboek? Blader er vast rustig een keertje doorheen. Vergeet ook zeker niet al die stoere actiefoto’s te bekijken.

Avontuur

Wil jij ook graag een kijkje komen nemen op de open dag van het nieuwe seizoen, en wil je graag nog meer avontuur beleven bij Scouting? Dan ben je op zondag 6 oktober vanaf 13.00 uur van harte welkom op “de Muggenhof”! Je kunt je dan meteen in laten schrijven bij de speltak die bij jouw leeftijd past. Je mag dan gratis één maand proefdraaien. Wij dagen je uit…!