Kampvuurinsigne!

Afgelopen zaterdag stond er een insigne programma op  het programma.
We zijn namelijk al een aantal weken bezig voor ons kampvuur insigne!
Vandaag gingen we koken op het kampvuur. Nee, geen marshmallows, frikandellen of  broodjes.
Nee, we moesten echt koken! We begonnen met sinaasappels uithollen om daar vervolgens onze eieren in te bakken.
Het inpakken van de sinaasappelen was nog wel even lastig want de sinaasappelen mochten niet gedraaid worden.
Nadat allen sinaasappelen in het vuur lagen, hebben we nog bananen gemaakt voor in het vuur.
Maar om echt lekkere bananen te krijgen moesten we eerst de banenendans doen.
Toen begon het lange wachten… gelukkig konden we de tijd doden met kampvuurtikkertje en levend memorie.
Ondertussen waren de banen en eieren klaar. Het viel niet bij iedereen in de smaak maar voor het insigne deden we het graag proeven en maken.  De volgende keer gaan we zelf kampvuur maken en dan kunnen we ons insigne halen!

Scoutinggroetjes van alle Welpen Shanti!!!

*Dit zijn verplichte invulvelden. **Jouw emailadres zal niet worden misbruikt.