Goede doelen actie van het Jan Linders Fonds

Spaar jij ook al lege flessen voor de statiegeldactie?

Het zit in de genen van Jan Linders supermarkten om actief betrokken te zijn bij de omgeving. Daarom is het Jan Linders Fonds opgericht. Iedere supermarkt steunt één lokaal doel, dat belangrijk is voor de wijk waarin ze is gevestigd. In 2017 kiest Jan Linders in Deurne voor Scouting Deurne als goede doel. Alle speltakken van scouting gaan gedurende dit jaar leuke acties bij Jan Linders in Deurne doen om geld mee te verdienen.

In week 18 organiseerden we een actie met de Trots Aardbeien van Jan Linders en een statiegeldactie. Het Jan Lindersfonds verdubbelde tijdens deze actie alle door ons ingeleverde statiegeldbonnen. De totaalopbrengst van deze 2 acties in week 18 is maar liefst € 596,00 voor Scouting Deurne.  website van het Jan Linders fonds.