Kampeerterrein het Uilenbos

Het Uilenbos is een kampeerterrein aan de rand van Deurne-Walsberg. Het is ongeveer twintig minuten lopen verwijderd van het centrum van Deurne. Het Uilenbos ligt in het bos en dat maakt het terrein zeer geschikt voor bosspelen en tochten. Het kampeerterrein is ongeveer één hectare groot. Wat u hier vindt?

• Veel ruimte om tenten op te zetten.
  • Een gezellige, in 2015, gerenoveerde kampvuurkuil met een podium en zitplaatsen voor meer dan 100 personen.
  • Een klein blokhutje van 16 m2 met twee toiletten, elektriciteit, koud en warm stromend water (kleine close-in boiler).
  • Het terrein is geschikt voor overnachtingen tot maximaal 60 personen.

Het Uilenbos wordt het hele jaar door verhuurd aan groepen die affiniteit hebben met Scouting Deurne.

Tarieven

• Tot 25 personen: € 56,25 per overnachting
  • Vanaf 25 personen: € 2,25 per persoon per overnachting
  • Daghuur tot 18.00 uur (zonder overnachting) € 40,00 tot 25 personen  (bij meer dan 25 personen €1,50 extra per persoon)