Wanneer: 2e Pinksterdag (29 mei 2023)
Van: 11.00 uur kassa open, terrein open van 11.30 - 16.00 uur

Wat: Speelgoed, kleding, aardewerk, glaswerk, koffers, servies, boeken, enz, enz...

Rommelmarkt

Ieder jaar op 2e Pinksterdag organiseert Scouting Deurne haar rommelmarkt op Scoutcentrum “De Muggenhof”. Iedereen is welkom om te snuffelen tussen glaswerk, aardewerk, kleding, boeken, elektronica, speelgoed en nog veel meer, om misschien wel dat ene pareltje te vinden voor een mooi prijsje. Vergeet ook de verkoop per opbod niet.

Opbrengst

De opbrengst van de rommelmarkt komt ten goede aan alle groepen van Scouting Deurne. Zo kunnen we de bijdrage voor kampen en weekenden laag houden voor onze leden. Samen zorgen we ervoor dat Scouting Deurne betaalbaar blijft voor iedereen!

Spullen ophalen

Op vrijdag 26 mei en zaterdag 27 mei 2023 komen wij spullen voor de rommelmarkt aan huis ophalen. U kunt de spullen aan de straat zetten. Als u onze huis-aan-huis folder aan de spullen bevestigt, dan is het voor ons duidelijk dat we de spullen mee kunnen nemen.

Vrijdags word er opgehaald tussen 19.00 uur en 21.30 uur in de volgende wijken:
Vlier-Noord, Vlier-Zuid, Houtenhoek, Vennen, Helleman en een deel van het Centrum (gebied tussen Visser, Helmondseweg, Zandbosweg en Houtenhoekweg)

Zaterdag word er opgehaald tussen 10.00 uur en 16.00 uur in de volgende wijken:
Heiakker, Walsberg, Provinciënwijk, Stationsbuurt & Koolhof (m.u.v. het stuk tussen Maassingel, Hagelkruisweg, Zeilbergsestraat en Deltasingel)

Bent u op deze tijden niet thuis, of woont u in de Zeilberg of St. Jozef? Dan kunt u vrijdag 26 mei of zaterdag 27 mei 2023 de spullen komen brengen op ons scoutcentrum De Muggenhof aan de Alb. Schweizerstraat 38 in Deurne.

Aanmelden vrijwilliger

Bent u lid van Scouting Deurne of wilt u als vrijwilliger meehelpen met ophalen of op de dag van de rommelmarkt zelf, vul dan het aanmeldformulier in. Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Graag tot ziens op 2e Pinksterdag!