Coldtrail Deurne

Loop mee met de uitdagende winterhike van Scouting Deurne, met verrassende tochttechnieken, mooie routes en leuk gezelschap. Elk jaar op 27, 28 en 29 december.

ColdtrailWat doen we?

De Coldtrail vindt jaarlijks plaats op een andere locatie in Nederland (of net daarbuiten). Hierdoor is de Coldtrail elk jaar weer een unieke ervaring.

Deelnemers lopen in koppels, dragen zelf hun slaapspullen e.d. in een rugzak en leggen per dag 20-25 km af (mits ze de route goed lopen). Overnachtingen zijn in een blokhut, tentjes of…?

We proberen met de routes en moeilijkheidsgraad elk jaar te zorgen dat het voor iedereen haalbaar is, maar enige ervaring in het lopen van langere tochten is wel nodig.

Eerdere edities van de Coldtrail

– Coldtrail 2018: Drents Friese Wold, op de grens van Drenthe en Friesland
– Coldtrail 2017: Bokkenrijders, in de Antwerpse Kempen
– Coldtrail 2016: Peel en Maas, in Brabant en Noord-Limburg
– Coldtrail 2015: The Eifel Experience, in de Duitse Eifel
– Coldtrail 2014: Brabants Bont, op de Loonse en Drunense Duinen
– Coldtrail 2013: Veluwe Trail, in de omgeving van De Hoge Veluwe
– Coldtrail 2012: Drie Dagen, Drie Landen, rondom het drielandenpunt in Zuid Limburg, België en Duitsland
– Coldtrail 2011: The North Sea Challenge, langs de Zeeuwse kust

De deelnamekosten zijn €50,- per deelnemer. Dit is inclusief vervoer ter plekke, activiteiten, eten (m.u.v. lunchpakket op eerste dag), drinken en twee overnachtingen.

Coldtrail 2022

Er wordt in 2022 geen Coldtrail georganiseerd.

Bewaren